Tuesday 20 April 2010

Provokasi 'Council of 13' Dan Yahudi.

Oleh : Muhammad Ibnu Nazir.
MyMini Library.


BismillahirRahmanirRahim. Innal hamda lillahi, nahmaduhu wa nast'inuhu, man yahdihil lahu fala mudhilla lahu, waman yudhlil fala hadiya lahu. Wa asyhadu anla ilaha illallahu wahdahu la syarikalahu waanna Muhammadan abduhu wa Rasulluhu. Amma ba'du. Assalamu’alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh, dan Salam Ukhuwah khasnya kepada anda yang setia melewati di sini. Semoga anda semua dirahmati dan dikasihi Allah SWT, serta ditempatkan di kalangan hamba-hamba-Nya yang beriman dan bertakwa. Amin.




SubhanaAllah!


Segala pujian hanyalah kepada Allah SWT dan Muhammad SAW adalah hamba dan pesuruh-Nya. Pembawa risalah agung dari Maha Pencipta untuk sekelian alam.




Alhamdulillah!


Syukur kehadrat-Nya, kita di sini dipertemukan lagi bagi menjalani segala ibadah yang diperintahkan Allah SWT bagi memperlihatkan ketekunan dan keiltizaman diri kita terhadap syariat-Nya.




AllahuAkbar!


Tiada kuasa makhluk ciptaan-Nya yang lebih besar daripada Allah SWT.




Segala-galanya telah dinyatakan dan segala-galanya telah kita ketahui bahawa kita ini adalah hamba-Nya. Hamba yang sering mengikuti segala suruhan dan arahan-Nya. Sebagai seorang hamba, kita perlu mengetahui juga akan ciri-ciri seorang hamba terhadap Tuannya.



Sebagai contoh, sikadam akan menuruti segala arahan dan suruhan tuan majikannya untuk memperlihatkan kesetiaannya terhadap tanggungjawab yang telah tuannya berikan kepadanya. Tanpa ada bantahan, tanpa ada rungutan dan tanpa ada provokasi dalam sesuatu tugas. Maka, barulah tuan kepada sikadam tersebut dapat menilai akan keperibadian, ketekunan dan keikhlasan kadamnya terhadap apa yang telah ia perintahkan. Manakala, jika sikadam tadi tidak menuruti dan mematuhi segala arahannya, maka hukuman yang setimpal akan dilaksanankan bagi memperlihatkan kesilapan dan pengajaran akan kadamnya.





Begitu juga dengan diri kita, sebagai makhluk ciptaan Allah SWT, mestilah menuruti segala suruhan dan meninggalkan segala larangan-Nya bagi menjamin diri kita terhindar dari zon kumpulan syaitan laknatullah.




Persoalannya...




Mengapa kita di sini mengharungi segala hasutan iblis dan syaitan?




Firman Allah SWT :


“Kamu (wahai umat Muhammad) adalah sebaik-baik umat yang dilahirkan bagi (faedah) umat manusia, (kerana) kamu menyuruh berbuat segala perkara yang baik dan melarang daripada segala perkara yang salah (buruk dan keji), serta kamu pula beriman kepada Allah (dengan sebenar-benar iman). Dan kalaulah Ahli Kitab (Yahudi dan Nasrani) itu beriman (sebagaimana yang semestinya), tentulah (iman) itu menjadi baik bagi mereka. (Tetapi) di antara mereka ada yang beriman dan kebanyakan mereka: orang-orang yang fasik.” (Surah Ali’-Imran – Ayat 110).




Anda yakin akan diri anda?




Tanya Iman.




Ekspedisi kita bermula di sini...







Menurut William Gary Carr, gerakan Freemason mempunyai satu struktur yang cukup kompleks. Ia diketuai oleh 13 orang yang mengetuai apa yang dipanggil “Council of 13”. Salah seorang daripadanya mengetuai seluruh kumpulan itu. Identiti 13 orang ini amat sulit dan dirahsiakan. Apa yang pasti, kesemua mereka adalah berbangsa yahudi.





Ahli-ahli yang bernaung di bawah 13 orang ini pula tidak terbatas kepada mereka yang berketurunan yahudi sahaja. Orang bukan yahudi juga boleh turut menyertainya. Tetapi keahlian mereka adalah dengan mengangkat sumpah taat setia kepada ketua ‘Council of 13’ tersebut. Bagi mereka, ketua mereka itulah yang mempunyai kedudukan paling tinggi di dunia. Tiada siapa yang boleh mencabar kedudukan mereka.




Bagaimana pula dengan organisasi pergerakan mereka?




Sabar dulu tuan syeikh...




Kita baru dipermulaan bab...




Banyak lagi yang hendak diperkatakan di sini...







Struktur Pergerakan Freemason.


Di bawah ‘Council of 13’ ini, strukturnya disusun dengan penuh teliti, sulit dan rumit. Kedudukan yang tertinggi dalam gerakan Freemason ialah ‘Illuminati’, di mana ia berada betul-betul di bawah ‘Council of 13’. Jeneral Pike (Seorang yahudi berpangkat 33 degree mason) sebagai contohnya, dikatakan seorang ahli dalam Iluminati manakala Mazzini (Giuiseppe Mazzini pernah menerima surat daripada Pike bertarikh 15 Ogos 1871 tentang rancangan untuk menakluki dunia dan menghancurkan Amerika serta kristian dan memporak-perandakan yang lain) pula adalah ketuanya. Anggota-anggota yang berada pada tahap Iliminati ini akan disusup masuk ke dalam ‘Masonic Temples’ yang ada. Ia umpama suatu kumpulan rahsia di dalam kumpulan rahsia yang lain. Hanya orang yang terpilih daripada kumpulan Freemason ini yang akan diserap masuk ke dalam Illuminati.






Struktur yang sulit itu dikuatkan lagi dengan gerakan ini mempunyai banyak lagi cabang kumpulan-kumpulan yang lain, yang berada di bawahnya. Contohnya seperti ‘Lion’s Club’, ‘Rotary Club’, ‘Rotaract’ dan lain-lain lagi. Jika kita ke Amerika Syarikat misalnya, kita boleh lihat di Bandar-bandar terdapat papan tanda yang bertulis “L” yang bermaksud ‘Lion Club’. Pengaruh mereka ternyata amat kuat di sana.



Kelab Rotaract pula ialah kelab terbuka yang memilih pelajar-pelajar cerdik dan berkaliber tinggi untuk menjadi ahlinya. Pelajar-pelajar terpilih untuk menganggotainya, bagi mereka berasa sangat bertuah dan menganggap ia satu keintimewaan sedangkan tanpa disedari, mereka diperalatkan untuk mencapai kepentingan yahudi, kerana kelab Rotaract itu hakikatnya dikuasai penuh oleh Rotary Club.



Seterusnya, pelajar yang terpilih dari kelab Rotaract akan diserapkan ke dalam Rotary Club, kemudian Lions Club, Freemason, Illuminati dan seterusnya hingga ke atas. Perlu kita semua ketahui bahawa ahli-ahli kumpulan ini memegang jawatan-jawatan yang tinggi di dalam pelbagai pertubuhan yang lain seperti persatuan-persatuan di sekolah-sekolah, universiti-universiti, syarikat-syarikat korporat dan sebagainya. Dengan menggunakan pertubuhan-pertubuhan ini, mereka mencari ahli-ahli yang baru.



Struktur terancang ini menunjukkan pihak yahudi mengunakan orang lain dan berselindung di belakang mereka untuk mencapai matlamat, bahkan mereka juga boleh memanipulasi pihak musuh untuk melaksanakan agenda dan tujuan mereka, sama ada disedari ataupun tidak.




Struktur Organisasi Di Bawah 'Council of 13'
(Kelab-Kelab Yahudi)


'Council of 13'



Diserap


Illuminati


Diserap



Freemanson


Diserap


Lions Club



Diserap


Rotary Club



Diserap



Rotaract Club






Protokol Yahudi Terhadap Musuh.




Kebijaksanaan yahudi ini jelas terbukti, saya akan bawa 2 bukti kukuh bagi memperlihatkan kelicikan mereka dalam mencatur sesuatu bagi menghalalkan agenda-agenda jahat mereka. Ia boleh kita lihat apabila mereka memanipulasikan Adolf Hitler untuk membunuh yahudi yang ada di Jerman bagi memulakan Perang Dunia ke-2, dan seterusnya sehingga mereka dapat menubuhkan Israel hasil daripada perang yang tercetus itu.




Juga bagaimana mereka memperalatkan Bekas Presiden Iraq iaitu Saddam Husein agar menyerang Negara Kuwait dan faktor itu kemudiannya dijadikan hujah untuk membolehkan mereka menyerang Iraq. Licik bukan strategi pihak yahudi ini. Kumpulan yahudi ini telah cukup lama ditubuhkan. Menurut William Gary Carr, mereka juga ada memainkan peranan dalam Revolusi di Britain pada abad ke-17 dahulu.



Protokol-protokol bijak pandai zionis atau dengan perkataan lebih tepat peraturan-peraturan mereka itu boleh dianggap sebagai perancangan yang paling membahayakan kerana bertujuan membinasakan dan meruntuhkan sistem yang ada masa ini. Jika dikaji dengan teliti akan nampak dengan jelas bahawa kekacauan dan huru-hara yang tercetus adalah hasil daripada pakatan jahat orang yahudi. Perlu diingati juga, mereka akan memperalatkan keadaan atas nama “kekacauan” untuk menundukkan alam dan seluruh isinya kepada kehendak-kehendak mereka agar kelak mereka akan berupaya menguasai dunia ini.



Sekiranya kita menggambarkan bahawa sezalim-zalim kumpulan iblis yang jahat ialah yang berhimpun bagi mengadakan sejahat-jahat perancangan untuk menguasai dunia, ia tidak ubah seperti pakatan yang paling jahat, paling keras dan paling zalim daripada pakatan orang yahudi yang diambil dalam muktamar zionis kali pertama pada tahun 1897.



Dalam muktamar tersebut, pembesar-pembesar yang terlibat mengkaji serta menyusun perancangan jahat untuk membolehkan orang yahudi menguasai dunia yang turut melibatkan sama setiap orang yahudi.



Berikut isikandungan penting dalam edisi muktamar tersebut :



1) Sebelum tertegaknya Negara haram Israel di Palestin.


2) Semasa tertegaknya Negara haram Israel di Palestin.


3) Selepas tertegaknya Negara haram Israel di Palestin.




Oleh yang demikian, jelaslah kepada kita bahawa konspirasi ini telah lama diatur dan mainkan oleh mereka. Segala kelicikkan mereka amat sukar dikesan. Lihat sahaja bagaimana agen-agen mereka memporakperandakan masyarakat dan dunia Islam khasnya dengan mengunakan nama-nama kuasa besar sebagai perisai dan benteng untuk menghalalkan niat jahat mereka. Lebih malangnya lagi ada Negara-negara Islam yang cuba malah sudah menjalinkan hubungan rapat dengan mereka. Dan yang lebih menyedihkan lagi ia berkaitrapat dengan sistem keselamatan Negara. Pekara ini yang amat dibimbangi oleh kita, jika sesebuah Negara itu, sistem keselamatan negaranya telah dicerobohi oleh musuh-musuh Islam, maka amat mudahlah mereka-mereka ini untuk memporakperandakan serta menjajah Negara tersebut.





Yang terbaru, lihat sahaja apa yang telah berlaku kepada Negara Islam yang sedang bergolak di timur tengah iaitu Kyrgyzstan. Di mana Negara tersebut merupakan jumlah penduduk yang hanya mencangkau 5,264,000 orang sahaja rakyatnya. Tetapi perlu diingati juga bahawa Negara tersebut merupakan sebuah Negara Islam. Komoditi penduduk Islamnya melebihi 90% daripada peratusan penduduk keseluruhan. Maka tidak hairanlah bahawa pihak yahudi telah memainkan peranannya yang cukup besar dalam situasi ini. Ia dapat dilihat apabila pihak Amerika Syarikat dan Russia bersungguh-sungguh untuk memberi bantuan serta mencaturkan perdamaian terhadap kekacauan yang berlaku di dalam Negara tersebut. Pihak Amerika Syarikat dan Russia dengan nada yang bersungguh-sungguh untuk membantu dari segi keselamatan dan dana untuk memulihkan keadaan. Harus diingati juga mungkin bahawa setiap bantuan yang dihulurkan oleh pihak musuh-musuh Islam ini, merupakan ‘madu yang mempunyai racun’ yang perlu kita semua ketahui. Jika kita memperlajari sejarah kejatuhan kerajaan Islam Taliban di Afghanistan, strategi yang sama juga dimainkan oleh musuh-musuh Islam ini terhadap Negara Kyrgyzstan.



]Untuk pengetahuan kita semua, Negara Kyrgyzstan adalah merupakan Negara pertama di timur tengah yang telah menandatangani perjanjian keselamatan terhadap Amerika Syarikat dan Russia. Negara Kyrgyzstan ini juga merupakan Negara Islam pertama di timur tengah yang meluluskan pendudukan pengkalan tentera bagi Amerika Syarikat dan Russia di kawasan timur tengah. Jelas bukan, segala tindakan licik pihak musuh-musuh Islam yang diterajui oleh pihak yahudi, telah memainkan peranan yang cukup tersusun dan sulit bagi meruntuhkan dan memusnahkan sedikit demi sedikit Negara-negara Islam khasnya. Pekara inilah yang amat-amat kita bimbangi, jika kita alpa dan leka terhadap musuh-musuh Islam yang hadir di segenap ruang penjuru.



Oleh yang demikian, bersatulah kita semua untuk menghadapi musuh-musuh Islam. Janganlah kerana pekara-pekara yang kecil yang boleh dibawa berbincang kita semua berpecah. Dan janganlah kerana sedikit perbeza fahaman, kita umat Islam berpecah belah.





Bersatulah kita semua demi Islam tercinta!





Bersatulah semua umat Muhammad SAW!





Yakinlah kepada Allah SWT!





Taatlah kepada Allah SWT!













Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim, Ampunkanlah segala dosa-dosaku, Ampunkanlah segala dosa-dosa umat Islam, Menangkanlah Umat Muhammad, Hancurkanlah musuh-musuh Islam. Amin.






AllahuAkbar!



1 comment:

  1. Bersatulah wahai para mujahidin dan para singa-singa ALlah, karena itulah jalan satu-satunya untuk mewujudkan tegaknya syariat islam. seperti yang kita cita-citakan bersama, simak infonya disini http://transparan.id

    ReplyDelete

You May Also Like These Article

Related Posts with Thumbnails