Saturday 24 April 2010

Pembongkaran Protokol-Protokol Jahat Yahudi.

Oleh : Muhammad Ibnu Nazir.
MyMini Library.


BismillahirRahmanirRahim. Innal hamda lillahi, nahmaduhu wa nast'inuhu, man yahdihil lahu fala mudhilla lahu, waman yudhlil fala hadiya lahu. Wa asyhadu anla ilaha illallahu wahdahu la syarikalahu waanna Muhammadan abduhu wa Rasulluhu. (Segala puji bagi Allah, kami memuji-Nya dan meminta pertolongan kepada-Nya. Siapa yang ditunjuki Allah tidak ada yang akan menyesatkannya, dan siapa yang disesatkan Allah tidak ada yang dapat menunjukinya. Aku mengakui tidak ada Tuhan selain Allah, satu-satu-Nya tidak ada sekutu bagi-Nya dan Muhammad itu sesungguhnya hamba-Nya dan Rasul-Nya.)



Amma ba'du.



Assalamu’alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh, dan Salam Sejahtera, salam ukhuwah dan salam persahabatan kepada semua yang hadir di sini. Semoga anda dan sekelian umat Islam dirahmati serta senantiasa berada diperlindungan Allah SWT. Amin.




SubhanaAllah!




Alhamdulillah!




AllahuAkbar!




Sebagaimana yang telah dicatatkan oleh sejarah peradaban dunia, didapati bahawa pemimpin-pemimpin yahudi telah mengadakan muktamar sebanyak 23 kali sejak tahun 1897 hingga tahun 1951. Tujuannya ialah mengkaji perancangan-perancangan yang akan membawa kepada penubuhan kerajaan Zionis Antarabangsa. Segala persiapan dan susun atur strategi telah diaturkan dengan terperinci dan sulit.



Muktamar pertama diadakan di Bandar Fal di Switzerland yang dipimpin oleh pemimpin mereka bernama Hertzal dengan dihadiri seramai 300 orang pembesar, yang kesemuanya terdiri daripada bijak pandai yahudi selaku wakil daripada 50 buah persatuan. Mereka mengambil keputusan sulit untuk menundukkan seluruh dunia kepada kuasa seorang raja yang berketurunan Nabi Daud a.s. Keputusan mereka-mereka itu sangat-sangat dirahsiakan dan dijaga.





Rancangan Pakatan Jahat Yahudi.


Sebagaimana yang telah kita semua ketahui sejak dari dahulu sehinggalah ke hari ini, yahudi telah memainkan peranannya yang cukup besar demi untuk merealisasikan rancangan jahat mereka untuk menguasai penuh struktur dunia ini. Pakatan demi pakatan telah dicanang dengan teliti dan sulit sejak berzaman-zaman lamanya, sehinggakan satu persatu kuasa-kuasa besar dunia telah tunduk dan tumbang atas kehendak mereka. Apabila robohnya sesuatu kuasa besar itu, maka sistem pemerintahan dan organisasi baru yang berpusatkan kepada ideologi mereka telah dapat menyusup masuk ke dalam pemerintahan tersebut. Maka sedikit sebanyak memudahkan mereka untuk mentadbir kembali setelah apa yang dirancang itu berhasil. InsyaAllah, saya akan cuba nyatakan serba sedikit kordinasi rancangan jahat mereka untuk menguasai keseluruhan pemerintahan dunia. Di antara anasir-anasir pakatan jahat mereka adalah seperti berikut :



1) Memusnahkan Sistem Pemerintahan Yang Wujud.


Orang yahudi berpendapat sistem pemerintahan Negara-negara di dunia ini sudah rosak dan mesti ditambah kerosakkannya hingga tiba waktu penubuhan Negara yahudi. Sebagai contoh nya, jika kita lihat di Negara-negara barat contohnya, pada awal kurun yang terdahulu, peranan sistem beraja telah memainkan peranan terhadap majlis tertinggi sesebuah pemerintahan Negara tersebut, tetapi pada hari ini, sistem tersebut saban hari semakin di luputkan, malahan jika punyai sekalipun ia tetap tidak dihormati dan diabaikan. Maka dengan itu Presiden adalah merupakan orang yang terpenting dalam sesebuah Negara berbanding dengan sistem beraja. Kalaulah ada sekalipun sistem beraja tersebut, maka ia adalah sebuah kuasa yang dipandang remeh dari kaca mata rakyat. Sebagai contoh yang lain, kerajaan Islam pada ketika itu diperintah oleh kerajaan yang kuat seperti kerajaan Bani Uthmaniah yang berpegang prinsip tauhid Allah SWT, telah dapat mereka musnahkan dan digantikan dengan sistem pemerintahan yang baru yang bertunjangkan fahaman yahudi.



2) Golongan Goyyim Tidak Boleh Menjadi Pemerintah.





Memerintah manusia merupakan suatu pekerjaan yang suci dan tidak boleh dijalankan dengan sempurna kecuali oleh orang-orang yahudi sahaja. Pekara ini telah kita sama-sama bincangkan dalam posting saya yang lalu, di mana pihak yahudi menganggap bahawa bangsa selain daripada bangsa mereka iaitu yahudi adalah merupakan bangsa kelas kedua, dan wajib bagi mereka untuk menindas dan memperkotak-katikkan bangsa kelas kedua tersebut. Maka hak asasi itu sebenarnya telah dicerobohi dengan secara tidak langsung. Pihak yahudi juga menganggap bahawa bangsa mereka sahaja yang boleh menjadi pemerintah masyarakat dunia. Ini kerana mereka menganggap bahawa mereka adalah bangsa pilihan Tuhan. Begitulah betapa sombong dan bongkaknya mereka ini untuk menyatakan akan keegoan mereka terhadap masyarakat dunia.



3) Memerintah Goyyim Secara Hamba.


Orang lain selain orang yahudi mesti diperintah sebagaimana sekumpulan binatang yang sentiasa dikerah. Pekara ini juga telah kita semua ketahui bahawa hampir 70% masyarakat dunia ini kebergantung harapnya kepada sistem ekonomi masyarakat yahudi. Dan sebagaimana yang telah kta ketahui sebelum ini dalam posting saya yang terdahulu, bahawa orang yahudi merupakan “Bapa Ekonomi” dunia pada masa kini. Mereka menganggap bahawa dengan kuasa yang mereka miliki, dapat digunakan sepenuh mungkin untuk menindas bangsa selain dari bangsa mereka iaitu yahudi. Mereka merancang untuk menguasai sepenuhnya sistem pemerintahan dunia melalui perancangan rapi yang telah mereka aturkan. Apabila hasrat tersebut telah dicapai, maka amat mudahlah mereka untuk ‘mempergula-gulakan’ orang bawahannya secara zalim dan hamba.



4) Melalaikan Manusia Dengan Budaya Yang Tidak Bermoral.





Memperdayakan orang ramai dengan syahwat, mempromosikan budaya-budaya tidak bermoral sehingga semua bangsa di dunia ini dihisap habis-habisan darah mereka dan mereka juga tidak akan mendapat tempat perlindungan selain daripada orang yahudi. Kalau kita lihat di arena media pencetakan, elektronik, gelomabng mikro dan sebagainya, ideologi yahudi itu saban hari kian menular dengan pesatnya. Mereka akan melalaikan manusia dengan adegan-adegan yang melampaui batas. Malah apa yang menyedehkan kita, masyarakat Islam khasnya merupakan msyarakat yang kerap mencontohi provokasi ideologi mereka itu secara terang-terangan. Lihat sahaja kepada belia-belia Islam khasnya, saban hari semakin rencam dan merunsingkan kita.




SubhanaAllah!





5) Menjadikan Pemimpin-Pemimpin Dunia Sebagai Boneka.




Setiap mereka terutama sekali pemimpin-pemimpin ialah buah catur di tangan yahudi, mereka akan mengikut telunjuk orang yahudi dengan bermodalkan harta benda, perempuan-perempuan, pangkat-pangkat, pengaruh dan lain-lain berdasarkan keperluan masing-masing. Pekara ini sebenarnya tidak perlu kita perbincangkan, jika ditanya kepada kanak-kanak sekalipun, ia akan mengatakan bahawa pekara tersebut adalah benar malah bertepatan. Bagi pemimpin, janganlah cepat melenting apabila isu ini dimainkan, ia adalah untuk memberi peringatan bahawa, saat dan waktu untuk bermegah itu sebenarnya telah lama berakhir. Bangkitlah wahai pemimpin, sedarlah wahai pemimpin. Contohilah pemimpin-pemimpin Islam terdahulu yang budi pekertinya lebih baik dan berwibawa berbanding dengan sekarang. Janganlah kita terikut-ikut dengan dasar pemimpin pihak yahudi dan nasrani, yang terang-terang mengagungkan duniawi berbanding akhirat.



AllahuAkbar!




6) Melahirkan Kekacauan Ekonomi Global.




Bertanggungjawab mencipta masaalah-masaalah ekonomi serta mewujudkan suasana tidak stabil dalam sistem kewangan supaya dunia ini tidak tenang dan terpaksa meminta pertolongan kepada pihak yahudi dalam menyelesaikan masaalah tersebut yang mengakibatkan mereka terpaksa akur terhadap kekuasaan orang yahudi dalam keadaan yang hina. Lihat sahaja kejatuhan nilai mata wang dunia Islam khasnya, sungguh memalukan. Ada pula yang telah musnah ekonominya lalu meminjam dari pihak ketiga yang bersetongkol dengan yahudi, tetapi setelah hampir lebih 10 tahun masih tidak dapat membayar kembali pinjaman tersebut, malahan apa yang menyedihkan lagi, Negara tersebut semakin hari-semakin dirundung malang dan berkesempitan hidup rakyatnya. Ini adalah satu musibah buat kita, bahawa mempercayai secara terang-terangan pihak yahudi dan nasrani tanpa berfikir terdahulu akan membawa padah dan bahana yang berterusan. Bukankah dalam Al-Quran menyatakan bahawa, pihak Ahli Kitab (yahudi dan Nasrani) tidak akan duduk diam bagi menghancurkan dunia dan msyarakat Islam.



7) Ingin Menguasai Pelbagai Bidang.


Orang yahudi mesti menguasai semua alat-alat cetak, alat-alat sebaran am, media, sekolah, universiti, panggung wayang dan syarikat filem, pelbagai bidang ilmu, sistem perundangan dan lain-lain. Kalau kita lihat dekad kini, orang yahudi merupakan pemangkin ekonomi dan R & D masyarakat dunia. Di setiap ruang penjuru ekonomi dunia ini di kuasai oleh orang yahudi, walaupun bilangan mereka itu sebenarnya tidaklah mengerunkan. Maka dengan itu, bangkitlah kita semua untuk menjadikan Sunnah SAW itu satu ikutan. Janganlah kita alpa dan leka dengan apa yang kita kecapi sekarang. Bangunlah dengan seruan yang satu, untuk terus membanggunkan Negara dengan prinsip-prinsip Islam.




8) Menimbulkan Ketidakstabilan Dunia.




Orang yahudi menguasai ekonomi, politik, sosial dan sebagainya untuk membinasakan manusia. Apabila dunia kian kacau, maka amat mudahlah mereka untuk menguasainya. Lihat sahaja apa yang telah mereka lakukan terhadap negara Iraq, Palestin, Khasmir, Chechen dan sebagainya. Walaupun secara langsung orang-orang yahudi tidak kelihatan dalam situasi tersebut, tetapi agen-agen fahaman mereka semakin menular dalam sistem pentadbiran kuasa-kuasa dunia. Segala strategi untuk menghancurkan Negara Islam itu sama dari satu Negara Islam ke Negara Islam yang lain, iaitu dengan mempecahbelahkan masyarakatnya dengan fitnah-fitnah dan selepas hancur Negara tersebut, maka satu bentuk baru (kononnya) fahaman yahudi diserapkan kepada pemerintahan yang baru. Walaupun ketua pemerintah tersebut merupakan orang yang beragama Islam, tetapi ia hanyalah sebagai agen atau boneka yahudi semata-mata. Tugasnya adalah untuk mencapai hasrat yahudi untuk menguasai penuh Negara-negara Islam. Lihat sahaja apa yang telah berlaku dekad kini di Negara timur tengah, situasinya sama apa yang sebelum berlakunya di Palestin, Iraq, Afganistan dan sebagainya. Situasi begini, umat Islam perlulah bersatu, dan menjadi kuat berprinsipkan Tauhid Allah SWT dan Sunnah SAW.



AllahuAkbar!




Pembongkaran Rancangan Jahat Yahudi.


Sebagaimana yang telah dicatatkan oleh sejarah dunia, didapati bahawa seorang wanita berbangsa Perancis mencuri sebahagian surat yang mengandungi ketetapan yang dipersetujui semasa mereka berada dalam majlis mesyuarat yang dipimpin oleh pembesar mereka di salah satu pusat Freemason di Perancis. Wanita tersebut berjaya melarikannya lalu diserahkan kepada Alex Nicholanivats, iaitu seorang pembesar Rusia Timur pada masa pemerintahan Caesar.



Alex dapat mencium bahaya dan niat jahat orang yahudi ke atas dunia terutama sekali Rusia. Kemudian beliau menyimpan maklumat tersebut di bawah pemerhatian orang yang dipercayai dan yang boleh diharapkan untuk menyebarkannya. Maklumat tersebut kemudiannya diserahkan kepada seorang kawannya yang berbangsa Rusia, bernama Sarje Nylos supaya dilakukan kajian ke atas maklumat-maklumat yang terkandung di dalamnya serta membandingkannya dengan suasana politik pada zaman itu, dan tahulah beliau tentang bahaya tersebut. Beliau dapat menjangkakan bahawa peristiwa-peristiwa yang tercatit dalam maklumat tersebut direncanakan sebegitu rapi agar berlaku beberapa tahun selepas itu.



Konspirasi Yahudi Di Perancis.


Di antara perancangan mereka ialah meruntuhkan kerajaan Caesar di Rusia, menyebarkan fahaman komunis di Negara tersebut, memerintah Rusia dengan sistem pemerintahan kuku besi dan menjadikannya sebagai pusat pentadbiran dalam menjalankan pakatan jahat dan menimbulkan huru-hara di kalangan masyarakat dunia.



Salah satunya ialah mengadakan perancangan untuk meruntuhkan Kerajaan Bani Uthmaniah sebelum terbentuknya Negara Israel, iaitu dengan mencetuskan peristiwa-peristiwa tertentu hingga membolehkan mereka memindahkan orang yahudi ke negeri Palestin dan kemudiannya menegakkan Negara haram Israel di situ. Mereka juga turut menyusun rancangan untuk meruntuhkan kerajaan beraja di Eropah.


Provokasi Bagi Merealisasikan Kepentingan Yahudi


Untuk itu mereka mencetuskan peperangan di antara kuasa-kuasa besar dunia buat pertama kalinya dalam sejarah. Peperangan-peperangan itu mengakibatkan semua pihak yang terlibat menanggung kerugian besar, baik yang menang mahupun yang kalah. Harta-harta rampasan di dalam peperangan tersebut dibolot oleh orang-orang yahudi. Dan perancangan-perancangan lain ialah sepertimana yang kita semua boleh lihat dengan mata kepala kita di seluruh dunia pada waktu ini.




Kuasa kaum Yahudi di Rusia suatu masa dahulu tidak ubah seperti kuasa mereka ke atas Negara Amerika hari ini atau lebih daripada itu. Kedua-dua Negara itu merupakan Negara kuasa besar dunia. Pihak yahudi mengheret kedua-dua Negara tersebut ke kancah peperangan demi meruntuhkan pengaruh kedua-duanya sekaligus.



Dalam masa yang sama mereka membiarkan sesetengah Negara supaya dapat diperalatkan bagi memenuhi kehendak mereka khususnya. Apabila kedua-dua Negara besar itu runtuh kelak, maka peluang pihak yahudi untuk memerintah dunia di bawah kekuasaan seorang raja yang berketurunan Nabi Daud a.s sebagai ganti tempat kerajaan-kerajaan sekarang, pastinya bertambah cerah.



Pembongkaran Protokol-Protokol Yahudi.


Apabila protokol-protokol atau keputusan perancangan jahat mereka itu jatuh ke tangan Nylos pada tahun 1901, mereka segera mencetaknya beberapa naskhah, pada mulanya dalam bahasa Rusia, iaitu pada tahun 1902. Habis terbongkar niat jahat orang yahudi dan mereka amat terkejut.



Akibatnya, berlaku pembunuhan ke atas orang-orang yahudi di Negara Rusia. Mereka dibunuh pada hari itu juga dalam peristiwa yang meragut nyawa lebih kurang 10,000 orang yahudi.




Theodore Hertzel




Peristiwa pahit itu menyedarkan pemimpin mereka, Theodore Hertzel dan memaksanya untuk mengeluarkan beberapa kenyataan mengisytiharkan bahawa maklumat-maklumat penting mereka telah dicuri dan apa yang sedang tersebar itu bukanlah daripada amalan mereka sambil mendakwa bahawa ia merupakan tuduhan yang dikenakan ke atas mereka sahaja, tetapi dunia tidak mempercayainya kerana peristiwa-peristiwa yang berlaku sangat bertepatan dengan perancangan-perancangan mereka yang tersebar itu.



Kebetulan-kebetulan ini tidak boleh berlaku tanpa perancangan yang tersusun rapi untuk kepentingan orang yahudi. Maklumat yang tersebar itu menjadi petanda jelas, tidak ada jalan lagi untuk pihak yahudi menimbulkan keraguan yang boleh mengelirukan orang ramai.



Malah mereka yakin bahawa apa yang didedahkan itu sememangnya benar tentang tantang pakatan jahat pihak yahudi, kemudian tersebarlah buku terjemahannya ke dalam bahasa Rusia dan berlaku pula pembunuhan-pembunuhan dan rampasan-rampasan ke atas kepentingan orang yahudi di seluruh Rusia.




Surat Theodore Hertzel di Kongres Pertama 1897.




Bagi orang yahudi pula, mereka bersungguh-sungguh membela nama baik bangsa dan diri mereka dengan menyembunyi dan menyimpan rahsia itu supaya tidak terus tersebar luas dan memastikan agar ia tidak diperolehi dengan mudahnya di kedai-kedai buku dengan harga yang tidak seberapa.


Tindakan Yahudi Melindungi Rahsia.


Setelah gagal dalam menghadapi penyebaran buku-buku itu, mereka tiada pilihan lain selain mengunakan wang, wanita-wanita cantik, ugutan dan kuasa ke atas pembesar-pembesar di seluruh Eropah yang telah dikenakan umpan sebelumnya, terutama sekali Inggeris (Britain). Matlamatnya supaya menekan Negara Rusia agar menghentikan perbuatan membunuh orang yahudi dan penyebaran buku itu secara terang-terangan. Setelah menghabiskan tenaga dan wang yang banyak akhirnya mereka telah berjaya.



Tetapi, pada tahun 1905, Nylos mengulang cetak buku tersebut dengan ditambah mukadimah padanya. Apabila buku itu diedarkan, dengan sekelip mata saja ia habis di pasaran kerana dibeli oleh orang yahudi sendiri secara senyap-senyap lalu dibakar, begitulah liciknya perancangan mereka.



Pada tahun 1911 buku itu dicetak lagi dan habis di pasaran. Berikutnya, pada tahun 1917 ia dicetak sekali lagi dan habis dibeli oleh pihak Komunis yang memerintah Rusia pada masa itu, setelah merampas kuasa Caesar Rusia, maka hilanglah buku itu dari Negara Rusia hinggalah ke hari ini.


Kegagalan Yahudi Bertindak.


Satu naskhah buku itu yang dicetak di Rusia telah sampai ke muzium di kota London, Britain pada tahun 1905. Ia dicap dengan tarikh 10 ogos 1906. Begitulah keadaan buku itu sehingga tercetus pemberontakkan Komunis di Rusia pada tahun 1917.



Setelah Rusia jatuh ke tangan Komunis, wartawan akhbar All Morning post, Victor Marsden menemui beberapa buah buku tersebut yang dicetak dalam bahasa Rusia, di antaranya buku perancangan yahudi yang berada di muzium Britain. Setelah membacanya pada tahun 1917, beliau berpendapat bahawa buku itu sangat merbahaya dan mengakui apa yang telah disebarkan oleh Nylos pada tahun 1905 ternyata benar, iaitu akan tercetus pemberontakkan Komunis pada tahun 1917, peristiwa yang dirancang 12 tahun sebelumnya.



Kemudian wartawan itu pun berusaha menterjemahkan buku tersebut ke dalam Bahasa Inggeris dan menyebarkannya. Buku itu diulang cetak beberapa kali, dan yang terakhir dicetak pada tahun 1921 sehingga syarikat percetakan tidak berani mencetaknya lagi baik di Britain mahupun di Amerika.


Pada tahun 1919, buku tersebut diterjemahkan ke dalam bahasa Jerman lalu disebarkan di kota Berlin. Setelah terlalu banyak naskahnya di pasaran, tiba-tiba saja penerbitannya dihentikan. Ini salah satu tanda yang membuktikan bahawa orang yahudi telah berpengaruh di Jerman.



Walau bagaimanapun, usaha orang yahudi untuk menyembunyikan buku itu daripada bacaan orang ramai tidak juga berjaya malah terjemahan buku-buku itu telah tersebar di dalam beberapa bahasa iaitu Perancis, Itali, Poland dan Inggeris di Amerika selepas selesainya beberapa siri peperangan.



Penyebaran buku tersebut meninggalkan kesan di Negara-negara itu dan agak menghairankan apabila setiap kali dikeluarkan, ia akan habis di pasaran.



Oleh yang demikian, ini adalah gambaran dari apa yang telah berlaku dan tercatat dalam sejarah kemanusiaan dunia, sejarah tidak boleh diluputkan ia akan tetap berlaku walaupun kerapkali ditokok tambah oleh segelintir tangan-tangan manusia. Maka jelaslah kepada kita bahawa pihak yahudi telah memainkan peranannya untuk menghancurkan peradaban manusia sejak dari dahulu hinggalah ke saat ini. Prinsip mereka untuk menguasai dunia itu kian menebal apabila anggapan mereka bahawa mereka telah menguasai penuh kuasa-kuasa besar dunia itu telah tercapai. Mereka menganggap bahawa mereka sahaja yang layak menguasai dan mentadbir akan bumi ini mengikut acuan mereka.




Tetapi!



Perlu kita semua ingati juga.




Adakah kudrat dan pemikiran mereka itu dapat menguasai alam ini?




Adakah manusia itu akan kekal di alam ini?




Adakah apa yang telah kita semua kecapi sekarang merupakan sesuatu yang kekal?




Saudara-saudari sekelian,



Tiada suatu kuasa manusia sekalipun yang ada di bumi ini akan kekal, ia pasti akan musnah suatu masa kelak. Adakah kuasa manusia akan kekal selama 300 tahun, 200 tahun dan seratus tahun?. Semuanya akan musnah, semuanya akan hancur, semuanya akan digantikan. Begitu juga dengan diri kita, suatu masa kelak akan pergi jua menemui-Nya. Saudara-saudari yang dirahmati Allah SWT. Mata saya yang boleh melihat ini, bukan milik saya, suatu hari kelak ia akan kabur. Tangan dan jari-jemari saya ini juga bukan milik saya, suatu masa kelak ia akan kaku. Telinga, hidung, rambut, kaki dan sekelian anggota saya ini merupakan milik Allah Azza Wajalla, ia bukan milik saya, saya hanya meminjamnya dari Maha Kuasa. Maka adat orang meminjam, mestilah dipulangkan kepada Tuan Empunya.




Pernahkah kita semua terfikir,




Siapakah Dia yang akan kekal?




Siapa Dia?




Jawab saudara-saudari sekelian?




Baraks Obama?




Ehud Olmert?




Tony Blair?




George Bush?




Perdana Menteri?




Presiden Pkr?




Presiden Pas?




Presiden Dap?




Siapa Dia?





Jawab!































Ketika itu aku melihat keindahan bintang dan cahaya bulan yang menerangi segenap sudut ruang bilikku, aku terfikir sejenak. “Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim. Sesungguhnya Tidaklah Engkau menjadikan benda-benda ini dengan sia-sia, Maha Suci Engkau, maka peliharalah kami dari azab neraka.”






AllahuAkbar!




No comments:

Post a Comment

You May Also Like These Article

Related Posts with Thumbnails